środa, 10 kwietnia 2013

Stylizacje za starmonety # 5

Hej ;** Bardzo was przepraszam, ale miałam problemy z moim kontem Google. Jeśli chcecie zobaczyć mój profil, to przez pewien czas w pasku bocznym z redaktorami, będzie moje stare konto o tej samej nazwie. Moje aktualne konto znajdziecie w obserwatorach. Dobra już nie gadam :D.
Dodaję zaległą z wczoraj stylizację za sm, a jak czas mi pozwoli, to dodam Jak zrobić..., które się powinno dzisiaj pokazać.

Oto stylizacja.

Outfit zdecydowanie dziewczęcy, chociaż ma trochę tego czegoś w sobie. Sprawiają to szpile, spódniczka z wysokim stanem i wystawiony stanik. Jak wam się podoba nieco bardziej "ostra" wersja dolki ?

Co gdzie kupić ?  :
  • bluzka - Bonjour Bizou 50 sm ( trochę drogo, jak ta takie coś ! )
  • spódniczka - Bazar do kupienia za sm, bezsklepowa ( jeśli chcecie ją kupić, to pytajcie ludzi, bo w głównym SB jest nie znajdziecie ), dostępna również w kilkunastu innych kolorach
  • stanik - Basic 19 sm
  • szpilki - tingeling 53 sm
  • torebka - Bonjour BIzou 40 sm
  • bransoletka - nelly.com 20 sm
Razem wychodzi 182 sm ( bez kosztu spódniczki )

Myślę, że stylizacja jest fajna, ponieważ można ją mieć przez długi czas. Wystarczy kupić parę tych niedrogich spódnic ( w różnych kolorach ) i je zmieniać razem z butami .

Podoba się ? Ubrałybyście tak swoją Doll ?

7 komentarzy:

Everdeen pisze...

mogę wam zrobić taki sam nagłówek ale z prostymi nagami i innymi butami (możesz wybrać je z mojego pokoju panorama room) zrobię ile chcesz nóg za darmo ponieważ robienie czegoś podobnego to moje hobby przemyśl ta ofertę. :)
/ klaudi20013 <3

Unknown pisze...

spódniczka jest z basic :)

_julcia_1997

atena75 pisze...

Bardzo oryginalna stylizacja ;P

Pozdrawiam atena75.

Unknown pisze...

Stanik twej doll widać :P

AnnaWeKrwi

Unknown pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Unknown pisze...

Fajna i tania stylizacja ;)

Mary__Jane

Fruzia331- Fuck You Bitches pisze...

Taka fajna :P

Fruzia331