poniedziałek, 1 kwietnia 2013

Powitanie.

Witajcie! Mam na imię Justyna (justysiaczek_ ) i od dziś będę pisała na okres próbny. Będę od hot or not oraz przeglądu szaf.



O mnie:

Jestem rozmarzoną,rozgadaną 15-nastolatką. Uwielbiam koty. Gram na gitarze. Kocham muzykę klasyczną.Lubię oglądać seriale. Miałam parę blogów o fotografii, kosmatologii ,stardoll,kotach. Aktualnie mam tylko jeden. Mam nadzieję że zostanę tutaj na stałe. Trzymajcie kciuki.


 Moje zdjęcie żebyście wiedzieli jak wyglądam :)

Z moimi koleżankami (twarze zakryte sercem) i z moją siostrą bliźniaczką :*( po lewej )



Z komentarzy wylosuję 4 osoby które otrzymają po 50 sm.











6 komentarzy:

Nadziaaczeek :3 pisze...

Witamy!!
Powodzenia :)
Abieska-XD

Stylodajnia :* pisze...

powodzonka !
Zg ☻ //
klowe101

szirulejka pisze...

witamy ale jesteście podobne ;)

Unknown pisze...

cześć;)
ona jest od Ciebie wyższa, czy wyżej stoi?;)

_julcia_1997

szirulejka pisze...

Chyba ta siostra jest nizsza zalezy czy chdzi ,ze nasza lewa czy tamta ;)

Unknown pisze...

Nie nie stoję na niczym wyższym,po prostu jestem wyższa o wiele od mojej siostry jak widzicie ona jest ode mnie chudsza. Dziękuję za miłe komentarze,powodzenie na pewno się przyda. :)