środa, 17 kwietnia 2013

Starmonety też są super 8

 
Tą stylizację zrobiłam specjalnie dla.. pewnej czytelniczki naszego bloga.
Jeśli zgadniesz, kto to taki to dostaniesz dwa buziaki ;* ;*
Ze stylizacji nie jestem do końca zadowolona, bo to całkiem nie mój styl.
Jeśli nie spodoba Wam się, to proszę, przymknijcie na to oko i nie bądźcie tak surowi ;)
 
Użyłam :
 
Blezer - It Girls 60 sm
Bluzka - (?) Fodge top 50 sm 
Spódnica - Velvet orchid 84 sm
Buty - B. Bizou 50 sm
Parasolka -  Fallen Angel 40 sm
 ["umbrella ella ella e e e under my umbrella ella ella ..." ma już 6 lat!]  
 
I jak?

5 komentarzy:

Unknown pisze...

super;)

_julcia_1997

chomiska pisze...

stylizacja dla AnnaWeKrwi, prawda? hahaha :)
chomiska

Unknown pisze...

Nie bedę zgadywać ponieważ jestem heteroseksualistką :P

Ładna, tylko ja bym kurtkę zmieniła i łańcuchy dodała ^^


AnnaWeKrwi

MisQua_ pisze...

He.. Annka zawsze coś musi dodać :P (W pozytywnym słowa znaczeniu)
_SuperStars_Me_

Fruzia331- Fuck You Bitches pisze...

B. Ładnie! :) Pozdrawiam!

Fruzia331