sobota, 27 kwietnia 2013

Pomysł na darmówkę!:)

Hej,to mój pierwszy post na tym blogu. Dzisiaj wam pokażę mój sposób na darmówkę.Wystarczy tylko mieć spodnie z darmówek i dużo czasu na oryginalny pomysł. A oto i jak zdobyć darmówkę i stylizacja.
Aby mieć te spodenki wystarczy:

1. Wejść na  http://proxywebproxy.info/
2. W okienko  wpisać  www.stardoll.com
3. Zalogować się na swoje konto
4. W pasek url wklej http://www.stardoll.com/pl/contest/view.php?id=4002
5. Odpowiedz na pytania
6. Gotowe

A teraz stylizacja, czyli pomysł na darmówkę

bluzka -special offert
spodnie -wzięte z darmówek z dzisiejszego sposobu
torebka - Royalty ,darmówka
pasek- Rio 34 sm
naszyjnik -Glamrus,120 sm
rajstopy -film theory ,7 sd
buty -nelly.com,12 sd


 
Co myślicie o tej darmówce? Podoba się wam? Komentujcie!

7 komentarzy:

chomiska pisze...

Darmówka ładna, ale stylizacja mi się nie podoba :(

chomiska

Anonimowy pisze...

a co do mojej stylizacji z darmówką to może ja mam inny gust,każdy ma swój gust,ty może inny też akurat masz

szirulejka pisze...

ciekawa darmówka ale tnie mi się wszystko jak chciałam sb ją zrobić

Anonimowy pisze...

Mi tez si nie podoba +.+


CherXDD

alliedeberry03 pisze...

fajna stylizacja tylko bez tej torebki byłaby lepsza:)

alliedeberry03

Unknown pisze...

Kwiaty.... Ochyba (Co innego czarne ^^ )


AnnaWeKrwi

Fruzia331- Fuck You Bitches pisze...

Zmieniłabym buty i zdjęła rajstopy. A stylizacje oceniam na 8/10 :)

Fruzia331