sobota, 1 czerwca 2013

Zmiany

Ostatnio kilka osób wypadło nam z ekipy: odeszła _julcia_1997, Abieska-XD, PogodnaKsenia.
Wróciła nika32123, a tylko nieliczne redaktorki udzielają się systematycznie. Ja też nie mam zbyt wiele czasu, jeśli zajmuję się blogiem to liczę perły i próbuję ogarnąć terminowość redaktorek, dopisuję do kolejek, pracuję nad loteriami,  zmieniam wygląd bloga, nagłówki. No właśnie. Zmieniłam nagłówek i wygląd bloga. Potrzebowałam odświeżenia. Nie wiem, czy Wam tak odpowiada. Według mnie jest bardziej czytelnie. Na razie tak zostanie.

Mam dużo roboty, zwłaszcza, że ostatnio licząc perły robią mi się masakryczne odstępy nie wiadomo skąd i muszę to korygować. Ze względu, że nie mam czasu na blogowanie jestem zmuszona zatrudnić więcej redaktorek. Muszą mieć dość duży poziom pisania i muszą potrafić korzystać z bloggera.

Tematy:
1. Stardoll, a realia (raz w tygodniu)
2. Ocena Apartamentów (raz w tygodniu)
3. Stylizacja za sm (raz w tygodniu) *
4. Wyglądać, jak... (raz w tygodniu) **
5. Starbazaar Pod Kontrolą (raz w tygodniu)
6. Sposób na darmówkę (raz w tygodniu)*
7. Talenty i ciekawe dolki (raz w tygodniu)
8. Jak zrobić..., czyli stardesign  (raz w tygodniu)
9. Bitwa* (raz w tygodniu)
10. Kiedyś i Teraz (raz w tygodniu)
11. Stylizacje
12. Makijaż
13. Hot or Not (raz w tygodniu) ? *
14. Mocna Strona Garderoby (raz w tygodniu) ? *

Co do tematów z gwiazdką* - są już chętni na te tematy
Co do tematów z pytajnikiem ? - jeszcze nie wiem, czy redaktorka dalej będzie pisać na blogu
EDIT: Redaktorki też mogą zgłaszać się do danych tematów

Ostatni moment do zgłaszania prac na Miss Czerwca i piosenek na Piosenkę Miesiąca Czerwiec!
Do końca niedzieli przyjmuję zgłoszenia.

Niektórzy kochani czytelnicy nie podpisują się nickami i gubię się, a nie chciałabym, żeby ktoś miał niepoliczone perełki. Mam prośbę do czytelników o nazwie LikaNatia, Kaasia. oraz Kamila Grabowska o podanie nicków stardollowych.

Jeśli ktoś ma pomysł na pomysł na nowy temat na bloga, śmiało, piszcie nawet najgłupsze propozycje! Może będzie się dało coś wykombinować.
Mam jeszcze pytanie - podoba Wam się idea wieloetapowego konkursu Top Model?

Pozdrawiam w imieniu całej ekipy 
MajkaKolorowa

8 komentarzy:

Nadzia. pisze...

Faktycznie, ten wygląd bloga jest czytelniejszy. A może by jeszcze zmienić czcionkę w tytule posta i gadżetach?... :)
Co do nowych tematów na bloga, wymyślałam kilka:
- ładne czcionki do prezantacji (+jak je wykonać)
- wywiady ze znanymi (lub mniej znanymi...) Dollkami
- makijaż/stylizacje w rzeczywistości i na Stardoll
- co modne w rzeczywistości, a co na Stardoll

PS.
Czy zamiast ,,Must Have'' mogłabym dodawać stylizacje?...
Dogusiowa :))

Unknown pisze...

TAP MADL !!!

Jak miło powrócić po zabraniu komputera do naprawy ^^

AnnaWeKrwi

chomiska pisze...

Blog ślicznie wygląda :D
Top model to fajna zabawa, możemy sprobować ;d

chomiska

Unknown pisze...

Już koniec roku więc chyba znajdę czas na pisanie :-) Myślę że mogłabym objąć: Stylizacja za sm, Wyglądać, jak... i Sposób na darmówkę:-)

Unknown pisze...

Top Model to świetny pomysł *o*
Ja mogłabym zająć się działem Wyglądać jak... lub Mocną stroną garderoby ;D

Mary__Jane

Unknown pisze...

Sorrka, ale ja się nie podpisałam, bo nie chciało mi się xd wiem że trzeba się podpisywać.



czarna-mamba

szirulejka pisze...

ja mogę poprowadzić hot or not jako ,że jestem redaktorką ;p

Unknown pisze...

Pomysł z Top Model bardzo interesujący ^^


czarna-mamba