niedziela, 2 czerwca 2013

Zlecenie modowe

Hej. Przepraszam Was, że w dzisiejszym zleceniu modowym nie będzie tej miętowej bluzki, ale w starplazie nie mogłam niczego takiego znaleźć. Kolejna sprawa - blazer, również nie mogłam go znaleźć, więc zostały mi fioletowe szpilki. I właśnie o nich zrobiłam posta.


Stylizacje:

Chustka - It Girls
Sukienka - It Girls
Płaszcz - Fallen Angel
Torebka - RIO
Buty - Voile

Komin - Special Offer
Bluzka - bez marki
Kurteczka - Decades
Leginsy - RIO
Torebka - nelly.com 
Buty - Voile

nika32123

PS. Pewnie zauważyliście, że nagłówek na blogu jest mojego autorstwa. Chciałabym znać wszą opinię na jego temat. Podoba wam się?



4 komentarze:

chomiska pisze...

mi bardzo się podoba :D

chomiska

Unknown pisze...

Nie chce mi się rozpisywać...
To samo co przedmówca

AnnaWeKrwi

Unknown pisze...

Bardzo ładne stylizacje i nagłowek równiez :)


czarna-mamba

Unknown pisze...

Co do nagłówka wydaje mi się ze literka T powinna być troszeczkę większa. Reszta jest ok.

lala1589