czwartek, 20 czerwca 2013

Czy to już koniec?

Tytuł dosyć intrygujący, prawda? Post nie będzie dotyczył stardoll, ale mojego redagowania na blogu. Chodzi mi głównie o przeglądy starplazy. Zaczynają mnie nudzić, nie chce mi się ich robić. Chyba się już ,,wypaliłam". Czuje, że jednak nie jest to temat, o którym chce dalej pisać. Oczywiście nie zamierzam na razie odchodzić z bloga. Wstawię jakąś stylizację, może jeszcze powrócę do przeglądów, ale muszę dać sobie przerwę. Dogadam sie z MajkąKolorową, może znajdę dla siebie jakiś temat... Ale dziękuje tym, którzy czytali i komentowali moje przeglądy. Było mi niezmiernie miło :) MOŻE jeszcze do tego wrócę.


                                                                                                                                         chomiska

1 komentarz:

Unknown pisze...

In The End?

AnnaWeKrwi