poniedziałek, 10 czerwca 2013

Hm... wyglądać jak

  Oczywiście każda z nas chce słyszeć komplementy dotyczące swojego wyglądy w realu jak i na stardoll :-) Każda z nas ma swój styl który kształtuje i kocha. Lecz istnieją osóbki które kopiują nasz wygląd, czasem nam to schlebia ale na dłuższą metę denerwuje:-| Sama miałam kilka dość fajnych  pomysłów które po kilku dniach znajdywałam na kontach inny stardollowiczek( było to na kilku kontach hm.. z 5 ). Przypadek czy ,, kopiuj wklej'' ? Na początku zrobiło mi się miło że komuś może podobać się mój styl , ale po czytaniu komentarzy w księdze gości czytam same pochwały dla TEJ dziewczyny która zastosowała ,, kopiuj wklej''. Ja wiem że często jest tak  że coś nam się podoba i chcemy mieć to samo i jest to zrozumiałe gdyż mi się to też często zdarza, ale z szacunku dla tej osoby staram się nie kopiować.  Oto zwitek moich myśli na temat kopiowania na stardoll dotyczy to wszystkiego od stylizacji, makijaży i apartamentów aż do albumów i prezentacji. 
Szczerze nie miałam pomysłu więc zrobiłam dwa makijaże a'la Rihanna. Nie bądźcie zbyt surowi ( wiem że nie zmieniłam twarzy i nie jest idealnie, ale miałam dziś urwanie głowy ).



Czy byłyście ofiarami ,, kopiuj wklej''?

















5 komentarzy:

julialke pisze...

zgadzam się w 100 % nie raz miałam taki 'przypadek'. a co do stylizacji są bardzo podobne i zarazem śliczne. pozdrawiam <3

chomiska pisze...

Śliczne buzki ;) a ja się nie spotkałam z kopiarstwem mojej doll...

chomiska

Anonimowy pisze...

Mam za brzydką Doll, by ktoś mógl mnie kopiować xd
#Dogusiowa

szirulejka pisze...

hm jedna po mnie skopiowała nick i dodała "." ale to nie to samo, ja osobiście nikogo nie przyłapałam

Unknown pisze...

To gdzie ten zwitek twoich myśli na temat kopiowania na stardoll? :P

AnaWeKrwi