poniedziałek, 10 czerwca 2013

Metamorfoza Szakalica

Metamorfoza Szakalica


Stylizacja:
Przed: Z tego stroju zabrałabym i wymieniła na coś innego: kopertówkę oraz pasek- jakoś mi tutaj nie pasują; pod prześwitującą bluzeczkę (zamiast stanika) radziłabym dać białą bluzkę na ramiączkach. Z tymi poprawkami było by w porządku :).
Po: Trochę ta metamorfozowa stylizacja biedna... ;o. No nie wiem, coś mi w niej nie pasuje xd (jak zwykle...).

Makijaż:
Przed: Hmm, w sumie to nawet ładny makijaż. Może jest trochę przytłaczający/za mocny, ale częściowo zakrywa go fryzura, także jest ok...
Po: Po prostu musiałam  użyć tej fryzurki! Jest świetna, zazdroszczę Ci, że ją posiadasz :).




Mam nadzieję, że metka się spodobała :)
Pozdrawiam, Dogusiowa ☺

5 komentarzy:

Unknown pisze...

Nie zdaje mi się by metka była udana ;) doll wygląda nieco lepiej niż wcześniej ale to jednak żaden sukces, stylizacja jest jak na rozpoczęcie roku szkolnego ;O

dareczek7

Nadzia. pisze...

Bardzo lubię stylizacje jak na rozpoczęcie roku szkolnego :3

julialke pisze...

co do stylizacji z szafą jest bardzo dobra, gorzej z salonem piękności, ja zmieniła bym tylko kolor włosów, ale też dałabym zrobione przez ciebie oczy. wiem, że się starałaś i to doceniam :) następnym razem będzie lepiej <3. pozdrawiam.

Unknown pisze...

Zgadzam się z osobami powyżej choć wcale nie czytrałam ich komentarzy...

^^

AnnaWeKrwi

P.S. Mam nadzieje że nie obrażacie tam żadnego sędzi i policjanta bo już i tak jestem na warunkowym :/


Nadzia. pisze...

Haha ;D