niedziela, 23 czerwca 2013

Wyjaśnienia + ankieta

Cześć. Bardzo przepraszam was, że tydzień temu nie było zleceń modowych, ale cały dzień spędziłam z przyjaciółką, a następnego dnia nie miałam jak nadrobić zaległości bo pakowałam sie na klasową wycieczkę. Następne 3 dni wycieczka i pensjonat bez internetu, a w piątek nie chciałam dodawać bo wtedy byłyby dwa postu o tej samej tematyce prawie dzień po dniu. Mam nadzieję, że wierzycie mi na słowo i, że nie macie mi tego nie dodawania za złe. Teraz szybka ankieta na dzisiejsze zlecenie modowe:

  1. Buty; Platformy; Fioletowe; Sm.
  2. Sukeinka; Biała; Krótka; Sm.
  3. Szorty; Dżinsowe; Sd/Sm. (PS. jeżeli będziecie głosować na 3. to napiszcie obom sd, albo sm)
Proszę o szybką odpowiedź. nika32123

3 komentarze:

chomiska pisze...

1
chomiska

Unknown pisze...

Nr 1

Annawekrwi

kasiaxd pisze...

tak, nr 1

MajkaKolorowa