niedziela, 2 czerwca 2013

And who do you think you are?

Stylizacja ze słodką, fioletową spódniczką i sweterkiem.  Bardzo lubię te buciki i kolczyki. Mam tylko wątpliwości co do torebki, ale moja skromna szafa nie pozwala na zbyt wiele. A stardollarów nie doładowuję i superstar nie bywam. Chcę w tym wytrwać jak najdłużej i pokazać, że bez kasy też można coś osiągnąć. A teraz stylizacja. Pokombinowałam w (uwaga!) wordzie. Można tam ładnie obrabiać zdjęcia, zmieniać kolory, jasność, faktury.
 




Kolczyki - Nelly.com 25 sm
Koszula - It Girls 9 sd
Sweterek - It Girls 11 sd
Spódniczka - It Girls 76 sm
Torebka - Rio 95 sm
 Buty - Nelly.com 10 sd

A teraz moje natchnienie:


 
Podoba Wam się ta stylizacja?
Co byście zmieniły?

11 komentarzy:

Nadzia. pisze...

^.^

chomiska pisze...

W wordzie? Zaskakujesz mnie!!! Szkoda ze ja nie potrafie :(

Chomiska

szirulejka pisze...

bardzo ciekawe no no w worldzie czasem da się nawet coś stworzyć ;)

Unknown pisze...

ładna stylizacja, nic nie trzeba zmieniać ;)


czarna-mamba

kasiaxd pisze...

do chomiska: Wkurzyłam się, że nie mam gimpa i innych programów graficznych weszłam na worda i wystarczy "formatuj obraz" i zmieniam kolor obrazu, korekty obrazu oraz najlepsze... efekty artystyczne.

szirulejka pisze...

Gimpa da sie za darmo pobrać

Nadzia. pisze...

Do zdjęć lepszy jest Photoscape, Picasa albo pixrl :)

kasiaxd pisze...

A te programy są płatne?

MajkaKolorowa

Nadzia. pisze...

Nie :) Picasa i Photoscpae można sobie za darmo ściągnąć, a pixrl jest online

kasiaxd pisze...

aaa, dzięki ^^

Unknown pisze...

Stylizacja fajna ;)

lala1589