sobota, 8 czerwca 2013

Hot or not

Hej. Jestem redaktorką od dawna na tym blogu :P. Teraz piszę dział hot or not, razem z innymi redaktorkami oceniamy wasze dollki ;)



Anas14711

Szirulejka : Masz ładną do doll i niebanalny styl. Ładnie łączysz kolorki i części ubrań. Moje zastrzeżenia dotyczą chyba tylko stylu, więc nie będę się czepiać. Dałabym tylko troszeczkę bardzej opalony kolor skóry. HOT
MajkaKolorowa : Ciekawe połączenie. Zastanawiające. Nigdy nie lubiłam krótkich spodenek z obwisłymi bluzkami. Zestaw jest sam w sobie dobry, ładny i poprawny. Jednak nie przekonuje mnie on zbytnio. Brakuje mi torebki.  Daję HOT/NOT

PogodnaKsenia

Szirulejka : Bardzo zdziwiła mnie Twoja również niebanalna stylizacja. Idelanie wszystko skomponowałaś. Włosy bardzo ładne i rzadko spotykane. Make up również ciekawy. HOT
MajkaKolorowa: Po raz pierwszy widzę dobrze wykorzystany pasek z pomponikami (czy cóż to tam wisi). Dobra bluzka i spódnica. Jednak muszę Ci przyznać minus, za rajstopy i buty z odkrytymi palcami. Nie jest to zbyt ładne. Dlatego daję HOT/NOT

atena75

Szirulejka: Ładna fryzurka -  no i co? Nic więcej. Spodnie są fatalne. Nic nie jest dopasowane. Twarz nienajgorsza, ale mało cieni. Buty.. już lepiej nie mówić. Dziś daję NOT popracuj nad stylem.
MajkaKolorowa: Stylizacja prosta i - powiem szczerze- nudna. Czarne spodnie, skromniutkie szpilki, zwykły, choć ładny sweterek nie stworzą dobrej stylizacji. Można pokombinować z dodatkami. Kolorową torebkę czy jakiś wianek i zestaw może wyglądać o niebo lepiej. Jak na razie muszę przyznać Ci NOT


aga-medoll13

Szirulejka: Masz śliczną dollkę i w ogóle "ah" i "oh". Nie wiem tylko czy bez kasy coś stworzysz. Mam pewne obawy. Jeśli tak to masz śliczny styl  i prawdziwą elegancję. Jak mam ci nie dać hot? HOT
MajkaKolorowa: Bardzo ładna stylizacja. Mięta to teraz modny kolorek. Zestaw jest delikatny i zwiewny. Dobrałaś śliczną torebkę. Miałabym tylko zastrzeżenia co do tych - w porównaniu z górą - masywnych butów. Ale i tak spodobała mi się ta stylizacja, więc daję zasłużone HOT
 
Zgadzacie się z ocenami?
Kto najlepiej wypadł?

4 komentarze:

Unknown pisze...

...


AnnaWeKrwi

Nie znam się na ich stylach....

Unknown pisze...

Nie zgadzam się z ocenami. Niestety.

nika32123

chomiska pisze...

a ja się zgadzam :D

chomiska

Anonimowy pisze...

Ja też się zgadzam z ocenami :)
#Dogusiowa