poniedziałek, 24 czerwca 2013

Zlecenie modowe... czy ja mam amnezję?

Cześć. Jejku, ale mi głupio... Wczoraj byłam na maksa przekonana, że dodałam zlecenie modowe. Wchodzę na bloga, a tu co?, nie ma mojego posta. Tak się wkurzyłam na siebie, że teraz już będę chyba cały pokój oblepiać karteczkami z przypomnieniem. No cóż. Dodaję w końcu ten post.


A teraz stylizacje:

Okulary - Killah
Marynarka - StarDesign Fashion
T-shirt - Bonjour bizou
Spodnie - It Girls
Torebka - RIO
Buty - Film Theory

( Ta stylizacja jest cała za sm!)
Kolczyki - seasonal
Koszulka - Basic
Sukeinka / spódnica - special offer
Torebka - Decades
Buty - Film Theory

Jak podobało się wam dzisiejsze zlecenie modowe? Kupicie te buty?

nika32123





4 komentarze:

chomiska pisze...

Już mam te buty. Pierwsza stylizacja mi się niezbyt podoba, ale za to druga jest prześliczna *-*

chomiska

Unknown pisze...

Hm.. Czy mogłabyś znaleźć spódnice w geometryczne wzory sm:-) ??? A stylizacje super zwłaszcza ta druga:-)

Unknown pisze...

Geometryczne wzory?
*odruch wymiotny*
Nie wiem co ludzie w tym widzą

AnnaWeKrwi

alliedeberry03 pisze...

przepiękne stylizacje lecz 2 lepiej wpadła mi w gust:)

alliedeberry03