sobota, 22 czerwca 2013

,,Realne'' stylizacje po raz drugi.

Kolejny post z ,,realnymi'' stylizacjami. Piszcie w komentarzach, któr strój najbardziej Wam przypadł do gustu :).

1. Spodenki na szelkach i okularki.



2. Limonkowa spódnica.



3. Biało-niebieskie paski.



4. Skórzana spódnica i najdłuższe kozaki, jakie kiedykolwiek widziałam.



5. Stylizacja oversize.



6. Pastelowo.



7. Jeansowo- bandankowo.



8. Okularki a'la prada.



9. Maxi skirt.



10. Maxi skirt (jak w tytule) po raz drugi.





W poniedziałek albo czwartek możliwe, że dodam jakiś rysuneczek :)


Dogusiowa

3 komentarze:

kasiaxd pisze...

1. Śliczna
2. Brak wcięcia w talii i wydłużony tułów - źle dobrane fasony
3. Nic nadzwyczajnego, paski dominują
4.Genialna spódniczka, zbyt luźna góra, a buty okropne, więc jako zestaw nie wyszło to za bardzo
5. Co to za pantofle? Fuj. Mało kobieco, wręcz na "odwal się"
6.Ślicznie
7. ładnie, ale widziałam wiele podobnych zestawów, nudy
8. Zbyt mdło, okulary mi się nie podobają.
9. Genialna stylizacja, chyba najlepsza, bo nie jest taka prosta, popularna i zbyt poprawna.
10. nie ogarniam. jakie tam są buty? Ale wygląda to nawet spoko.

także ja jestem za numerkiem 9

majkaKolorowa

Unknown pisze...

4 ma śliczne buty

AnnaWeKrwi

Unknown pisze...

Mi sie podoba 10, 9, 7, 6 i 1:-)