środa, 26 czerwca 2013

Wyglądać jak...

Lana Del Rey


Użyłam:

- Wianek, Sea of Stars, 7 sd
- Sukienka, Nelly.com, 27 sd                  P.S.: Zapomniałam o butach :P

Mimo, że jestem fanką Rihanny ostatnio zakochałam się w Lanie Del Rey między innymi. Ma genialny głos. Zaczęłam zwracać uwagę na bardziej wartościową muzykę. Teledysk i piosenka polegające na gołych tyłkach, imprezie, bogactwie i w kółko powtarzająca się treść piosenki np. "All day, All night, All Day, All Night..."  doprowadzają mnie do szału. Jestem pod wrażeniem także Florence and The Machine. To dzięki niektórym naszym redaktorkom przekonałam się do ich muzyki. Nie zmienia to faktu, że nadal kocham Rihannę. Ale wolę posłuchać jej ballad niż takiego "We Found Love". Pieprzę, prawda? Echh, ja...
Polecam:
Sia - I go to sleep
Christina Perri - Jar Of Hearts
Birdy - Shelter
Lana Del Rey - Young and Beautifull
Lana Del Rey - Chelsea Hotel no 2
Lana Del Rey - Burnin Desire
Imany - You will never know
Rihanna - Love The Way You Lie part 2 Hackney Weekend
Rihanna - Diamonds, US  X factor in rain
Rihanna - Stay, Saturday Night Live (premiera)
Florence And the Machine - Dog Days Are Over

i inne, ale nie pamiętam tytułów ;)

No i tematyczna:


Czy Stardollowa Lana Del Rey jest choć troszkę podobna do oryginału?
Jakich piosenek słuchacie?
Piszcie tytuły, bardzo chętnie posłucham ;)
                                                                                                                                                                                                       MajkaKolorowa

11 komentarzy:

Anonimowy pisze...

o dziwo bardzo podobna ;)

Anonimowy pisze...

Z piosenek Lany piękna jest również ,,Ride'' oraz monolog z ,,National Anthem'' :)
#Dogusiowa

Unknown pisze...

Bardzo fajnie ci to wyszło, a co do piosenki to bardzo mi się podoba. Jakiś czas temu była wielkim hitem, teraz już rzadziej słyszę ją w radiu. Teledysk też fajny ;)

nika32123

Aga. / aga-medoll13 pisze...

Bardzo podobna ; o

aga-medoll13

Unknown pisze...

tak tylko mówię: Birdy nie śpiewa ,,Shelter" ;DD A stylizacja nieziemska ;O

Mary__Jane

kasiaxd pisze...

Śpiewa, śpiewa, tylko to jest chyba jakaś przeróbka tzn już inny wykonawca ja chyba śpiewał

Unknown pisze...

Nie lubię tej wokalistki... Nie podobało mi się że oszukała na początku wszystkich. Za głosem zresztą też nie przepadam

AnnaWeKrwi

alliedeberry03 pisze...

wygląda tak jak wirtualna podobizna Lany Del Rey.

alliederry03

julialke pisze...

Bardzo podobna , gratuluje talentu. :PP

kasiaxd pisze...

Mnie też bardzo wkurzyła swoimi kłamstwami, ale wybaczyłam jej dzięki piosenkom ;)

MajkaKolorowa

Natala1902 pisze...

faktycznie jest podobna! :D