piątek, 7 czerwca 2013

Stylizacja z Hot Buys'em

Witajcie ;)
Jestem zażenowana -,- Admini bez większego powiadomienia, usunęli sklep HB Weekly. Nie wiemy czy HB wrócą do starplazy, czy już na dobre zniknęły. Niestety, bo ostatnio kolekcje zaczęły być interesujące.
Dzisiaj przedstawiam wam buty ,,HB Net Booties" za 7d. Nie zachwycają, ale nadają się do kilku stylizacji. Mam natłok obowiązków i popraw, więc stylizacja robiona na szybko:

Dołożyłam:
1. spodnie Bizou 50sm
2. bluzka Pretty n' Love  12sd
3. torebka Voile 4sd
4. okulary Riviera 5sd
 
Hot Buys możecie zamienić na:
Decades 5sd, Voile 5sd, Voile 61sm
 
 
Co myślicie o zniknięciu HB?
Może macie jakieś terorie na temat sklepu HB?

3 komentarze:

Unknown pisze...

Jako buty takie sb...

AnnaWeKrwi

Reney pisze...

Mi to tam wisi, na stardoll nie wchodziłam juz od dawna, tak więc nie chcę zbierać perełek i dokładać wam pracy :)

reeneey.blogspot.com

julialke pisze...

Jejciu, szkoda ;c jestem wkurzona.. a co do stylizacji bardzo dobrze dobrana ;)