czwartek, 6 czerwca 2013

Young and beautiful.

... czyli stylizacja, w której główną rolę gra uroczy kapelusik z doczepioną przeze mnie kokardką :)). Jest ona elegancka i prosta- wspomnę [tak na przyszłość], że większość moich stardollowych stylizacji bywa elegancka, a nawet uroczysta... 
Zamiast rajstop użyłam legginsów, żeby było ciekawiej. Mam nadzieję, że się spodoba :).



Kapelusz- Bratz * Kokardka- Ukryta kolekcja * Sukienka- It Girls * Spódniczka (ledwo widoczna, bo jest pod sukienką)- It Girls * Naszyjnik- Decades * Legginsy- Apres Ski * Buty- Windows on the world, Fallen Angel * Okulary- Killah










PS. Przepraszam, że w poniedziałek nie dodałam metamorfozy, ale kiedy już się zabierałam (godzina 20:30) za pisanie posta, na całym osiedlu wyłączyli prąd. Haha. Co najlepsze, ,,uruchomiono'' go dopiero o 22 i mi się już nic nie chciało.
;_;







............................................................................................
Lana Del Rey ,,Young and beautiful''


3 komentarze:

szirulejka pisze...

Cudna stylizacja

kasiaxd pisze...

PIękna stylizacja i idealna piosenka.

MajkaKolorowa

Unknown pisze...

Strasznie mi się podoba! :D

AnnaWeKrwi