czwartek, 20 czerwca 2013

Przegląd Starplazy - Riviera

Jest to zupełne przeciwieństwo poprzedniego sklepu w przeglądzie - Apres Ski. W Rivierze możemy znaleźć tylko letnie ubrania i dodatki. Pełno okularów, butów klapek i sandałków. Większość rzeczy za stardollary, jednak możemy znaleźć w nim naprawdę fajne artykuły. Ja jednak nie przepadam za tym sklepem.

PS Jak wam się podoba nowe LE? Przyznam, że najbardziej przypadł mi do gustu miętowy żakiet za przeogromną dla mnie sumę 115 sd !!!, ale spodobały mi się jeszcze torebki: czarna i miętowa kopertówka.


 HOT




















NOT




















STYLIZACJA



Użyłam:

wisiorek - Wild Candy
bluzka- Riviera
pasek - Apres Ski
spódnica - Archive
torebka - Gift o meter (?)
buty - Pretty n' Love



Jak sie podoba post?
Jaki następny sklep?
      




2 komentarze:

Fruzia331- Fuck You Bitches pisze...

Następny sklep: Pretty n pink.

Fruzia331

Unknown pisze...

Chyba kończą się sklepy...

AnnaWeKrwi