sobota, 1 czerwca 2013

Over the love.

Cześć! Od dzisiaj zamiast ,,Must Have'' będę dodawała posty ze stylizacjami. Zrezygnowałam z tego działu, ponieważ skończyły mi się pomysły i w mojej stardollowej szafie niczego ,,obowiązkowego'' już nie było. Tak więc otwieram ,,Nadziowy katalog stylizacyjny''. Haha, bez przesady, takiej nazwy nie będzie ;-).

Pierwsza stylizacja, którą opublikuję na tym blogu jest bardzo dziewczęca i jaśniutka. Choć nie przepadam za tak jasnymi, różowawymi kolorami, to jednak to ,,odzienie'' przypadło mi do gustu.



Do tej stylizacji użyłam:

Sweterek- Killah * Naszyjnik- Killah * Bluzka- Killah * Pasek- VOILE * Torba- Archive * Spodnie- Bonjour Bizou * Buty- Pretty'n Love





................................................................................................................
W zwyczaju mam, że tytuł stylizacji, to tytuł jakiejś piosenki, którą dołączam do posta. A więc dzisiejszym ,,dodatkiem'' do posta będzie piosenki Florencji i Maszyny ,,Over the love'' z Wielkiego Gatsby'ego.








* jeśli chciałabyś zobaczyć moje wcześniejsze stylizacje, zapraszam na bloga naciowystardoll.blogspot.com *

4 komentarze:

Unknown pisze...

Szczeże mówiąc(czy tam pisząc) nie przepadam za blogami ze stylizacjami ale twoje posty może zniose :P

AnnaWeKrwi

Unknown pisze...

stylizacja tak jak piosenka - śliczna ;***

Mary__Jane

Unknown pisze...

Stylizacja ładna, ale piosenka mi sie nie podoba :P


czarna-mamba

Unknown pisze...

ahhh różowy...

lala1589