niedziela, 2 czerwca 2013

Egzotyka na ubraniach

Jak wiecie coraz rzadziej piszę na blogu. Mam totalny brak czasu. Może już wyrosłam z stardolla i czas na własnego bloga... Nie zrezygnuję z pisania tutaj najwyżej Kasia mnie wywali. No trudno. Tyle ile będę jeszcze na tym blogu tyle będę pisać :)
a więc.....


Tego lata coraz częściej spotykać będziemy egzotykę na ubraniach. To właśnie będzie ten trend. Oczywiście jeśli się przyjmie. Są to lekkie i przyjemne wzory. Dosyć banalne. Mają królować podobno dosyć długo. Nosząc takie ubrania pokazujemy do siebie dystans. Egzotyczna roślinność z kolorowymi ptakami ukrytymi wśród gałęzi? Ten wzór na tkaninie robi piorunujące wrażenie.

Mi osobiście nie wszystkie projekty się podobają, jednak są bardzo oryginalne i świeże. Miejmy nadzieję ,że na stardollu też się pojawią takie ubrania ;p.


Sklepy gdzie znajdziemy takie ubrania i dodatki ;) :
H&M
Pull 'n' bear
Clarie ' s
Sinsay


A co wy sądzicie o takich wzorach ?'
Piszcie w komentarzach.
Egzotyczne ptaki na ubraniach, Morgan 339 złEgzotyczne ptaki na ubraniach, H&M 79,90 zł
Egzotyczne ptaki na ubraniach, Sinsay 24,99 zł
Egzotyczne ptaki na ubraniach, Pull'n'Bear 139,90 zł
Egzotyczne ptaki na ubraniach, Claire's 39,90 zł

5 komentarzy:

Unknown pisze...

W tych okularach to nawet ja bym się wstydziła chodzić...

AnnaWeKrwi

szirulejka pisze...

Heh ja tez nie ubrala bym ich ale pewnie znajdą sie jakieś dziwaczki ;)

Nadzia. pisze...

Ja chcę strój kąpielowy w egzotyczny wzór *.*

Unknown pisze...

Nie ubrałabym ich w życiu :P


czarna-mamba

Unknown pisze...

Te okulary nawet nawet... hahaahhaha

lala1589