środa, 5 czerwca 2013

Blog...& zabawa

Blog jakoś się zawiesił. Nie wiem czy to kwestia ,że nie mamy czasu bo przed wystwieniem ocen. może reszta redaktorek jest na zielonej szkole... Właśnie . Kiedy wy macie ziel szkołe ? Ja w przed ostatni tydzień.  Wiem ,że nie jestem właścicielką ale zabawę zawsze można poprowadzić...

A więc zobaczymy jak najdalej dojdziemy w skojarzeniach od "stardoll"
Chce ktos? <3np. dam przykład z innym słowem

pierwsza osoba (ja) : Szkoła
następna : oceny
następna : piątka itd.


UWAGA każdy pisze jeden wyraz można kilka razy  dodać kom. ale nie pod rząd.

Skojarzenie nie musi nawiązywać do początkowego wyrazy. Zacznę.





STARDOLL

17 komentarzy:

Anonimowy pisze...

moda

Unknown pisze...

ubrania:-)

Nadzia. pisze...

stylizacje ;-)

kasiaxd pisze...

Pieniądze

szirulejka pisze...

złoto

chomiska pisze...

biżuteria

Unknown pisze...

NASZYJNIK :))

julialke pisze...

piękno :))

Unknown pisze...

to ja ;p

dareczek7

szirulejka pisze...

Moje imie :)

chomiska pisze...

Moje imie kojarzy mi sie z moja polonistka bo maamy tak samo xd
Czyli polonistka

kasiaxd pisze...

okulary
bo nosi xd

chomiska pisze...

Wada wzroku

kasiaxd pisze...

"jesteś jakaś... niewyrażna"

szirulejka pisze...

tęcza ;p
nw czemu he

Unknown pisze...

Tęcza?
Mi to się kojaży z wymiotami

AnnaWeKrwi

szirulejka pisze...

wymioty kojarzą mi się z "FEE "