wtorek, 25 czerwca 2013

Starmonety też są super!


Elegancka
Top Basic 47sm
Bluzka Basic 50sm
Pasek Fallen angel 20sm
Torbka Special offer
Buty Velvet orchid 53sm

Hm... Prosta, ładna i można mieć taką w dowolnym kolorze z Basic:-) Jak teraz na nią patrze rozważałabym dodanie rajstop, ale w końcu jest lato więc na rajstopy za gorąco:-) Oczywiście był to sarkazm bo u mnie leje i leje:-/
Na luzie
Bluzka Honey Maid 60sm
Torebka Mr. 57sm
Wianek Pretty n Love bazar
Spodenki Bonjour Dizou bazar
Buty special offer
Na luzie, letnia, dziewczęca w letnim stylu. Na szczęście na stardoll pogoda jest nie określona i można się ubierać do jakiej pogody się chce.
Pierwszy raz w moim życiu obejrzałam Titanic w piątek. Płakałam:'( Świetny film ale najbardziej uraczyła  mnie muzyka oraz ta romantyczna historia:-) Oto moja ukochana piosenka  Którą od piątku cały czas nucę:-) 
Celine Dione- My Heart Will Go On

7 komentarzy:

Unknown pisze...

Ja Titanica obejżałam ju ż z pieć razy i za kazdym razem ryczałam. Ta muzyka... o jejku i jeszcze ta historia cała jest niesamowia. Kocham ten film i wkurzaja mnie ludzie, którzy twierdzą, że to "gówno". Tyle razy widziałam ten film, a zawsze w scenie uderzenia mówię " nie uderzy, nie zachaczy, przeżyją". Tak to jest z pięknymi filmami. O matko słucham właśnie tej piosenki i już mi sie chce płakać. A tak wogóle to Leonardo Dicaprio jest niezwykle przystojny i jeszcze pali papierosy więc totalnie mój typ ;) Oj, ale się rozmażyłam. Stylizacje naprawdę cudo :)

zakochana w Titanicu nika32123

kasiaxd pisze...

Tak, Leonardo jest ładny, jednak w niemal każdym filmie ma minę "myśliciela" i skrzywione czoło ;P

Druga stylizacja jest świetna ^^

Nadzia. pisze...

DiCaprio w Tytanicu jeszcze jako-tako wygląda, ale w Wielkim Gatsby'm wyszedł trochę 'wsiowo', żeby nie powiedzieć czegoś innego, co się nasuwa na usta :)

Unknown pisze...

Oh tak Kasi... Leonardo jest niezwykle przystojny, ale tylko wtedy, kiedy gra "chłopaka", a nie mężczyznę bo z zarostem okropnie wygląda. Widziałam relacje z festiwalu w Kann i tam właśnie wyglądał ja dziadek, a nie jak młody, fajny facet, a to wszystko przez zarost ;)

nika32123

Unknown pisze...

Kurde, co się wszyscy uczepili tej żółtej bluzki i ciągle ją noszą...

Co do Titanica... Czemu ta Rose nie posunęła się dla niego?! :P

Powinna schudnąć przed rejsem bo to przez jej nadwagę tamte drzwi zaczęły topić się gdy chciał wejść Jack...


AnnaWeKrwi

alliedeberry03 pisze...

Obydwie stylizacje są super i pewnie jak przyjdzie mi kasa to je kupie:)


alliedeberry03

julialke pisze...

Kocham Titanica, oglądałam go ok. 7 razy i za każdym płakałam ;c piękne jest <3 co do stylizacji 2 bardziej MI się podoba :)