niedziela, 9 czerwca 2013

Can I make it better?

Wzięłam udział w konkursie na ciekawszy-stardoll z tymi wzorzystymi spodniami. Ponad godzinę męczyłam się nie tyle z samą stylizacją, tylko z tłem. Robiłam tą stylizację w starplazie, a tamtejsze tło nie jest niestety dziełem sztuki. Nie liczę na nic. Zestaw z kolorem złotym nie został nagrodzony.
Przejdźmy do zestawu. Obrobiłam go na stronie http://pixlr.com/express/ , którą poleciła mi szirulejka i cały czas jaram się efektami ^^



 
Okulary ( pod spodem) - Spectacular, 13 sd
Okulary (na wierzchu) -  Spectacular, 13 sd
Naszyjnik - LE, 38 sd
Bluzka - Riviera, 9 sd
Pasek - LE, 38 sd
Spodnie - brak firmy na metce; 6 sd 
Kurtka - LE, 132 sd (haha, teraz wiecie dlaczego stylizacja była robiona w starplazie ;D)
Buty - LE, 55 sd

Niestety wszystkie artykuły są za stardollary, co jest dla mnie po prostu tragedią ;( Dla wielu innych użytkowników także.


Podoba Wam się stylizacja?
MajkaKolorowa

3 komentarze:

Unknown pisze...

Ale ta piosenkarka ma dziwny pseudonim

AnnaWeKrwi

Unknown pisze...

Stylizacja powinna wygrać ;p

dareczek7

Unknown pisze...

stylizacja świetna, a co do piosenki: to wolę oryginał ;D

Mary__Jane