czwartek, 13 czerwca 2013

Przegląd Starplazy - Apres Ski

Witam ponownie, jak zwykle z lekkim opóźnieniem,
Apres Ski to sklep głównie z modą zimową, narciarską. Spotkamy w nim różne futra, buty, szale, swetry, rękawiczki... Ja osobiście bardzo go lubię, ubrania w nim są raczej nietypowe, ale modne i ładne. Dziś w miarę krótko, bo wiecie nauka, a w piątek wycieczka =)

Jak tam u was? Pogoda się poprawiła?
Korzystacie z wyprzedaży 50% w Starplazie? Bo ja wydałam wszystkie sd... Ha ha ha ha


HOT


NOT
(ale się ich namnożyło...)




STYLIZACJA
(inspirowana stylizacją nika32123 z bloga
garden--of--dreams.blogspot.com)




UŻYŁAM:
bluzka - Apres Ski
Spódnica - nn Starplaza za 50sm
torebka - HB WEEKLY
rajstopy - Evil Panda
buty - Fallen Angel



DO Anas14711:
przepraszam nie dostałam twojego maila, dlatego zamieszczam moją stylizację


Jeżeli ktoś chce aby jego stylizacja ukazała się w następnym przeglądzie to niech się zgłosi w komentarzu. Ja napisze z jakim sklepem ma być stylizacja. Od razu podaje mój mail: chomiska@onet.eu 
Jak ktoś będzie wysyłał, to niech mnie powiadomi w kg. Dziękuję :P



                       Podoba się post? 
                                                                   Jaki następny sklep? 








EDIT:
STYLIZACJA ANAS14771








4 komentarze:

Unknown pisze...

Fajnie, że moja stylizacja była twoją inspiracją ;)

nika32123

Unknown pisze...

Gdzież wyjeżdżasz?

AnnaWeKrwi

chomiska pisze...

W daleką dwudniową podróż, aż na kujawy hahahah zartuje dwudniowa wycieczka szkolna toruń - gniew

Unknown pisze...

Chciałabym, żeby następnum sklepem była Riviera.

nika32123