czwartek, 13 czerwca 2013

Pomysł na nowy dział.

Cześć, ostatnio na blogu nic się nie dzieje. Mówię, o postach, przez jakiś czas nikt ich nie dodawał (oczywiście nie mówię, że ja jestem bez winy). Chciałabym aby na blogu pojawił się nowy dział. Miałam teraz robić stardoll a realia, ale szczerze mówiąc to, to mnie już nie kręci. Moim marzeniem jest otworzenie takiego działu, w którym pokazywałabym nie tylko puste stylizacje, tylko nadawałabym im duszę. Np. w jednym poście przeniosłabym się do Indii i przybliżyła wam trochę tą kulturę i kraj, od strony mody, a w następnym poście byłby jeszcze inny kraj... Oj, trochę się rozmarzyłam ;) Myślę, że wiecie mniej więcej o co mi chodzi. Dział ten nazywałby się... "Kultura kształtuję mode - (np) Chiny". Co myślicie o moim pomyśle?

nika32123

8 komentarzy:

chomiska pisze...

Pomysł spoko, ale widziałam jż go na innym blogu...
chomiska

Unknown pisze...

Na jakim blogu? Nie skopiowałam tego :/

kasiaxd pisze...

Na wielu blogach jest takie coś, ale mi się podoba ten pomysł. MOżna by wymyślić coś innego, ale nie wiem co.

chomiska pisze...

Wydaje mi się ze na stardoll-for-poland, nie chodziło mi o to, że kopiujesz, nie uważam, że skopiowałaś.

chomiska

Unknown pisze...

ten pomysł wydaje się interesujący:-) ale skoro jest na innych blogach można by go troszkę zmienić:-)

Anonimowy pisze...

Mam pomysł może zamiast strojów z kultury krajów twórz stroje z dawnych lub mniej dawnych czasów :-) np. lata 1970, 1980 itp...

Unknown pisze...

Nie wiem

AnnaWeKrwi

julialke pisze...

Bardzo dobry pomysł, do koleżanek wyżej. To co, że jest na innych blogach ? Przecież nie musimy być gorsi. Myśle, że znajomi z innych blogów się nie obrażą :)