niedziela, 23 czerwca 2013

Platformy za 30sd !!!

Hej. Jestem mega, mega, mega szczęśliwa!!! Po tytule posta domyślacie się dlaczego, więc teraz zdjęcie tego co upolowałam dzisiaj w StarBazarze:


Buty, które widzicie nie są może idealne, ale i tak sam fakt posiadania takich platform jest szkokiem ;) Tak strasznie sie cieszę. Poprostu nie wiem co napisać. Pierwszego zobaczyłam prawego buta i odrazu go kupiłam. Musiałam trochę posiedzieć w StarBazarze  żeby znaleźć drugiego, ale jak już go znalazłam to nie patrzyłam na cenę ;) 

Wy też upolowałyście coś w StarBazarze? jeśli tak pochwalcie się nam co to takiego jest.

nika32123

8 komentarzy:

Kaja ♥ pisze...

Już myślałam, że platformy z Archive :D Ja znalazłam baardzo dużo Elle za mniej niż 20 sd ;P

MissClaaudia

chomiska pisze...

nie lubie projektów ubrań, dodatków itd z stardesign jewelery :(
więc nie poluje na nie

chomiska

Unknown pisze...

Do MissClaudia: Łał Elle za mniej niż 20sd! Szczęściara, chociaż sama widziałam kiedyś Elle za jakieś 25sd, ale nie kupiłam bo były to takie brzydkie buty ze sznurkami i na dodatek w takim brzydkim kolorze.

nika32123

Unknown pisze...

Mi udało się znaleźć bluzkę DKNY za 8sd !!!!!

Aga. / aga-medoll13 pisze...

Ja nie zbyt często korzystam z starbazaru, więc nie ciekawego nie upolowałam. ;)

aga-medoll13

Unknown pisze...

Mi udało się:
-Prawdziwe platformy za 11 sd
-Złoty zegarek z Tingeling za 11sd
-Rzadkie buty za 250 sm
-Bluzkę z Mortal Kiss za 110 sm
-Torebkę z Mortal Kiss za 90 sm
-Top z Mortal Kiss za 100 sm

I to wszystko w trzy dni :P

Jeszcze wcześniej zdobyłam:
- Beret z Tribune za 11sd
- Czapkę piracką z Tingeling za 9sm
- Pasek piracki z Tingeling za 9 sm
- Fajny łańcuch z Archive za 100 sm
- Czarną bluzkę z Archive za 50 sm
- Taką wojskową bluzkę za 17 sd
- Itd :P

AnnaWeKrwi

Phoebetonkin1 pisze...

Ja kupiłam Amy Claire za 10-15 sd!

julialke pisze...

Gratuluję, ja widziałam z ARCHIVE za 70 sd, ale nie miałam sd i cały dzień chodziłam na siebie wkurzona ;//