niedziela, 16 czerwca 2013

Hot or not


 Sapciaaa

Szirulejka: Śliczna, utrzymana w czarnej tonacji stylizacja. Nie mam zastrzeżeń. Wszystko idealnie współgra. Make up również ładny. HOT
MajkaKolorowa: Wszystko eleganckie, idealne, równe i... banalne. Chyba zbyt ostrożnie postąpiłaś z tą stylizacją. Jest ładna i poprawna, ale nic poza tym. Wiem, że stać Cię na więcej. HOT/NOT

synopsa

Szirulejka: Niebanalny i dosyć trudny styl. Niby dżinsy, bluzka i reszta, lecz jest w tym coś niezwykłego, unikatowego. Może to wynikać z Twojej twarzy. Masz ładną doll :) HOT
MajkaKolorowa: Zawsze podziwiałam Twoje stylizacje. Były i są w stu procentach oryginalne. Niepoukładane, ale piękne. W tej stylizacji dużym plusem jest dobór dodatków. Okularów, torby i paska. Z chęcią daję HOT

 asklas11

Szirulejka: Mam pewne zastrzeżenia. Widząc inne dziewczyny z dzisiejszego Hot or Not jesteś na końcu :(. Zależy to chyba od make-up i twarzy. Gdy zobaczyłam Twoją doll myślałam, że masz bardzo banalną stylizację, jednak użyłaś pod spód sukienkę za co należy się plus . Masz potencjał który musisz rozwijać. Nie bój się być odważna. Eksperymentuj. Dziś niestety HOT/NOT. Wierzę, że następnym razem będzie lepiej :) Głowa do góry i stylizuj doll!
MajkaKolorowa: Trochę smętna ta stylizacja.  Bez przytupu, bez elementu, na który mogłabym zwrócić uwagę. A biel i czerń to bardzo prosty motyw.  Liczę na więcej! HOT/NOT

kara00smile00

Szirulejka: Stylizacja po prostu świetna. Prosta i ładna, ale twarz moim zdaniem nieciekawa. Może to kwestia gustu. I tak jest lepiej niż w ogóle bez make upu. HOT
MajkaKolorowa: Stylizacja zwykła, ale poprawna. Nudzi mnie ten zestaw. Gdzie schowałaś torebkę i zakopałaś wianek czy naszyjnik. Brakuje mi tu dodatków. HOT/NOT

A teraz do wszystkich!
Dziewczyny!
Nie bójcie się eksperymentować!
Czasem lepiej zaliczyć wielką wpadkę niż trzymać się określonych zasad i stworzyć nudne wdzianko!
Nie zapomnij o własnym stylu ;)
 
Podoba Wam się post?
Kto wypadł najlepiej?
Jakie są Wasze opinie na temat stylizacji?

3 komentarze:

julialke pisze...

Wszystkie stylizacje mają w sobie coś szczególnego, ale najlepiej moim zdaniem wypadła synopsa :)

Fvgh pisze...

Nie liczyłam na taka ocenę.Myślałam że będzie jednoznacznie NOT i mnie mocno z krytykujecie.

Unknown pisze...

Nwm kto najlepszy...

AnnaWeKrwri