sobota, 8 czerwca 2013

Przegląd Starplazy - Killah

Przepraszam, że tak późno ale dużo nauki, a do tego te ciągłe burze i brak internetu. Ten sklep wybrałam sama, nie było żadnych propozycji...

Osobiście bardzo lubie ten sklep. Pewnie kupowałabym w nim chętniej, gdyby choć kilka artykułów było za sm. A niestety tak nie jest.Mnóstwo ślicznych ciuszków, dlatego post będzie dosyć długi. Postaram się wybrać te na prawdę HOT, co nie oznacza że inne są brzydkie...



      HOT




































NOT

























STYLIZACJA

Mam nadzieję, że nie denerwujecie się , że nie wszystkie stylizacje, które wstawiam są moje, ale po prostu wena mnie opuściła. Jeśli chcecie żeby wasza stylizacja ukazała się w następnym przeglądzie, to zgłaszajcie się w komentarzach. Podam wam do 
jakiego sklepu możecie zrobić :D






Sweter- Killah
Bluzka- It Girls
Spódnica- Velvet Orchid
Torebka- It Girls

Buty- Voile 




Jaki następny sklep?  Podoba się post? 









5 komentarzy:

Unknown pisze...

SkLep zeszedł na pchły...


ANNAwEkRWI

szirulejka pisze...

Ja jak zwykle z not sie zgadzam a z hot nie zupelnie no szkoda gadać ;)

Unknown pisze...

Ja z chęcią zrobię jakąś stylizację ;)

Anas14711

Unknown pisze...

Ja z chęcią zrobię jakąś stylizację ;)

Anas14711

Unknown pisze...

a mogalabys nastpny sklep Apres+Ski ???????? sory za bledy ale mi sie klawiatura zepsula