niedziela, 26 maja 2013

Zabawa

Niestety nie będzie mnie na Stardoll i na blogu przez kilka najbliższych dni.
28-29 (wtorek - środa) jadę na wycieczkę do Wrocawia.
W związku z tym w poniedziałek będę się pakować i raczej nawet nie włączę komputera. W środę przyjadę w godzinach wieczornych, najpóźniej 22. Więc spodziewajcie się mnie dopiero w czwartek, gdzie wszystko spokojnie nadrobię.

Ostatnio Wasza aktywność na blogu zmalała. Nie wiem czy to nie przez to, że mamy mniej redaktorek. Pewnie zatrudnię kogoś w najbliższym czasie, jednak musi to być osoba nie popełniająca błędów interpunkcyjnych ortograficznych, pisząca ładne zdania i mająca czas.

Przydałby nam się ktoś od:
- Oceny apartamentów (raz na tydzień)
- Wywiadów (raz na tydzień)
- Sposób na darmówkę (raz na tydzień)
- Stylizacja za sm (raz na tydzień)
- Starbazaar pod kontrolą (raz na tydzień)
- Makijaż
- Stylizacje

Jeśli jest ktoś chętny proszę o :
- Zrobienie posta
- Podpisanie się
- Napisanie tytułu działu, do którego się zgłaszacie
- Wysłanie mailem na majka.kolorowa@onet.pl

A teraz zabawa.

Wymieniam 3 dowolne imiona, a następna osoba musi opisać jakie są te osoby(jeśli zna kogoś o takim imieniu)
Na przykład:

Ja: Weronika
Grzegorz
Witold

Ty: Weronika - koleżanka ze szkoły, nawet spoko
Grzegorz - klasowy łamaga, zawsze samotny, nie potrafi z nikim się dogadać
Witold - nie znam
 
Zaczynajmy:
 
Ania
Gosia
Piotr
 
 

17 komentarzy:

Unknown pisze...

Ania: szalona dziewczyna z mojej klasy, Fajnie się z nią gada ale na dłuższą metę zbyt stuknięta
Gosia: kuzynka ma siedmioletniego synka Kacpra, jest ok
Piotr: kolega ze szkoły muzycznej ma brata bliźniaka, gra na akordeonie i jest dość ładny
Kasia
Michalina
Kacper

alliedeberry03 pisze...

Kasia -kuzynka
Michalina-nie znam
Kacper-kolega z klasy uwielbia robaki i wszystko co o przyrodzie:)

Ola
Emilia
Jasiek

alliedeberry03

Anonimowy pisze...

Ola-Moja BFF "Siostra"
Emilia-Moja prawdziwa siostraa
Jasiak-Taki de*il z równoległej kl.



Abieska-XD

kasiaxd pisze...

Abieska zapomniała o trzech imionach ja je daję:

Ewelina
Krzysiek
Tomek

MajkaKolorowa

Unknown pisze...

Eweina- nie znam
Krzysiek - fajny kolega, rok starszy
Tomek - nie znam

Kamila
Marcelina
Maja

nika32123

chomiska pisze...

Kamila- koleżanka z tańców i ze scholi
Marcelina- nie znam
Maja-kolezanka z klasy

Maciej
Anna
Dominik

chomiska

kasiaxd pisze...

Maciej - taki przystojny chłopak z kolonii ^^
Anna - skromna dziewczyna z klasy
Dominik - zakręcony znajomy

Łukasz
Wojtek
Ola

julialke pisze...

Łukasz- kolega z klasy, fanatyk piłki nożnej, jest spoko. :)
Wojtek- najlepsze ciacho w mieście <33 przyjaciel <3
Ola- znam dużo, w klasie mam 3, ciche i nieśmiałe, ale można im zaufać i na nie liczyć :)

julialke pisze...

Karol
Julia
Weronika
:)

chomiska pisze...

Karol- chłopak.z mojej klasy wssystkie dziewczyny na niego lecą

Julia- znam kilka, koleżanka z kolonii i tańców

Weronika- kooleżanka z podwórka

Chomiska


Marta
Kamil
Piotr

chomiska pisze...

Karol- chłopak.z mojej klasy wssystkie dziewczyny na niego lecą

Julia- znam kilka, koleżanka z kolonii i tańców

Weronika- kooleżanka z podwórka

Chomiska


Marta
Kamil
Piotr

chomiska pisze...

Karol- chłopak.z mojej klasy wssystkie dziewczyny na niego lecą

Julia- znam kilka, koleżanka z kolonii i tańców

Weronika- kooleżanka z podwórka

Chomiska


Marta
Kamil
Piotr

Nadzia. pisze...

Marta- głupie dziecko z 2, czy tam 3 klasy szpanujące swą wiedzą w kościele
Kamil- nie znam
Piotr- dres z mojej klasy

Ilona
Hania
Ola

Kaśka pisze...

Ilona-Młodsza siostra mojej koleżanki
Hania-Nie znam
Ola-Znam kilka.Koleżanki ze szkoły.

Adam
Daniel
Martyna

kasiaxd pisze...

Adam - nie znam
Daniel - kolega z dawnej klasy
Martyna - koleżanka z klasy


Milena
Julia
Janek

szirulejka pisze...

Milena - koleżanka z takiej stronki internetowej
Julia - siostra
Janek - z serialu ;p

szirulejka pisze...

Aha i nastepne imiona

Rita
Nadia
Olaf