środa, 1 maja 2013

Ostatnia stylizacja i pożegnanie :/

Cześć, mam dziś dla Was dobrą/złą wiadomość- odchodzę z bloga... Stardoll już mnie nie wciąga, mam mało pomysłów na stylizacje itd. Bardzo miło pracowało mi się z Kasią ( MajkaKolorowa ), z innymi redaktorkami również. Na dodatek poważnie myślę o oddaniu konta. Sądzę, że będę sponsorem  wielu loterii na tym blogu, w którym będzie do wygrania wiele cennych rzeczy, m. in. Amy Claire. Jeszcze raz dziękuję, za ciekawą i przyjazną współpracę.
                                                                                               phoebetonkin1
  A oto ostatnia moja stylizacja.
     
 
 
 

6 komentarzy:

Fruzia331- Fuck You Bitches pisze...

Szkoda :/Byłaś fajna :< Mam nadzieję, że przynajmiej kiedyś nas odwiedzisz :)

Fruzia331

kasiaxd pisze...

Będzie nam Cię brakowało. ;(


MajkaKolorowa

chomiska pisze...

Szkoda że odchodzisz z bloga, to dla nas (redaktorów) i czytelników wielka strata. Na koniec chciałam cie ostrzec: NIE ODDAWAJ NIGDY KONTA !!!
Nawet jesli nie zamierzasz na razie się nim zajmować to nie oznacza, że jeszcze kiedyś cie nie wciągnie. Będzie ci go wtedy brakować... Naprawdę....

chomiska

Unknown pisze...

Pa :(

AnnaWeKrwi

Nadzia. pisze...

Nie odchodź! ;__;

Unknown pisze...

Szkoda ;(

lala1589