piątek, 10 maja 2013

Stylizacja z HB 5 + wyniki loterii

Siemka ;)
Dziś pora na torebkę: ,,HB Festival Purse" za 11sd.
Zainspirowałam się tą śliczną pogodą ;)
W dole posta - wyniki loterii ;D

 
Do torebki dołożyłam:
1. buty darmówka
2. spodnie Archive 13sd
3. pasek Wild Candy 50sm
4. stanik Basic 19sm
5. bluzka Decades 89sm
6. kolczyki Fallen Angel 32sm
 
Torebkę możecie zamienić na:
Pierwsza: It Girls 72sm. Druga: Miss Sixty 16sd. Trzecia: PPQ 12sd
 
 
Wyniki loterii:
1. torebkę HB wygrała chomiska
2. leginsy HB - _julcia_1997
3. sukienke HB - koala1.2
 
Rzeczy wystawiam w bazarze zgodnie z umową czyli za 5sd ;)
 
Co myślicie o stylizacji?
Kupiłyście coś z nowych HB?
                 
 Mary__Jane

3 komentarze:

Unknown pisze...

Jakie te spodnie dziwne :D

AnnaWeKrwi

Aga. / aga-medoll13 pisze...

Torebka mi nie pasuję, albo gdyby była założona na ramię to może wyglądałoby lepiej, a tak poza tym to stylizacja fajna. :)

aga-medoll13

Koala1.2 pisze...

Stylizacja fajna, a i bardzo się cieszę, że wygrałam! Już kupiłam tę sukienkę :)

koala1.2