środa, 22 maja 2013

Przywitanie + loteria

Cześć. To ja, nika32123. Ostatnio przez bardzo długi okres czasu nie wchodziłam na stardoll. Teraz znowu odwiedzam go regularnie, więc postanowiłam wrócić. Nie będę zajmować się konkretnym tematem. Będę dodawać wszystko co wpadnie mi do głowy ;) Chciałam uczcić jakoś to, że wracam dlatego też na sam początek organizuję loterię. A w niej do wygrania:


Warunki wzięcia udziału w loterii: 
1. Musicie obserwować MyTworzymyStardoll.blogspot.com
2. Musicie dodać się do obserwatorów na blogu garden--of--dreams.blogspot.com
3 W komentarzu musicie podać swój nick na stardoll i (jeżeli obserwujecie bloga z innego niż to, z którego dodajecie komentarz) napisać z jakiego konta google obserwujecie blogi.

Zgłaszacie się w komentarzach. Wyniki podam w piątek o godz. 20.00.

nika32123

8 komentarzy:

chomiska pisze...

zgłaszam się
najchętniej spodnie, ewentualnie koszulke z kołnierzykiem

chomiska

DemonCarolineL pisze...

Zg się,
chciałabym którąś z 3 pierwszych koszulek

kaka0898

Aniu$$...;*** pisze...

zgłaszam się^^
chciałbym 1 koszulkę (BOY):)
ten blog obserwuje jako Anasb14711,
a drugi jako anabad ;)
mój nick: Anas14711

Unknown pisze...

Zgłaszam się ;)

Nick stardollowy : czarna-mamba
Nazwa google ; Kamila Garbowska

Chciałabym koszulke nr. 2 lub koszulke z napisem FUCK ;)

Unknown pisze...

Zgłaszam się

Nick stardollowy : lala1589

Nadziaaczeek :3 pisze...

Chcę bluzkę "Fu*k"



stardollowy nick: Abieska-XD

Unknown pisze...

Ale podróby !!! ;O
Koszulka FUccK od Faceboard'a

Unknown pisze...

Powodzienie


AnnaWeKrwi