piątek, 3 maja 2013

Piosenka Miesiąca Maj

Propozycje:

- I Knew You Were Trouble, Taylor Swift (AnnaWeKrwi)
- Carry On, Fun (chomiska)
- Thank You Very Much, Margaret (Abieska-XD)
- Cosmic Love, Florence + The Machine (Dogusiowa)
- GENTLEMAN M/V, Psy (lala1589)
- Jej ostatni rok, Ola (alliedeberry03)


Możecie jeszcze składać swoje propozycje.
 
W komentarzu zawarte muszą być:
  - Tytuł piosenki i nazwa wykonawcy
- Twój nick
 
 I miejsce - 10 pereł + piosenka w pasku bocznym
II miejsce - 7 pereł
III miejsce - 4 perły


Propozycje nie mogą się powtarzać.
W przypadku redaktorów perły się nie liczą.

8 komentarzy:

Unknown pisze...

Można jeszcze coś zaproponować czy jest jedna piosenka na głowe?

Jeśli tak to ja mam dość sporo na zapleczu i strychu ^^


AnnaWeKrwi

Unknown pisze...

PSY - GENTLEMAN M/V

lala1589

LikaNatia pisze...

Czy redaktorki też mogą coś zaproponować? ;-) Jeśli tak, to proponuję ,,Cosmic Love''- Florence + The Machine

#Dogusiowa

kasiaxd pisze...

Jedna piosenka. Tylko jedna.

MajkaKolorowa

alliedeberry03 pisze...

ja chciałam jeszcze dodać do piosenek miesiąca Ola "jej ostatni rok"


alliedeberry03

Aga. / aga-medoll13 pisze...

To ja zaproponuję Cher Lloyd - Swagger Jagger

aga-medoll13

ostatniaszansa pisze...

maroon 5 misery lub
maroon 5 payphone
(kara00smile00)

Unknown pisze...

- Thank You Very Much, Margaret (Abieska-XD)