niedziela, 5 maja 2013

Ciekawe dollki i talenty cz1

Oto angel_of_harlem! Ma 63 poziom i jest Royalty. Robi bajeczne fryzury! Ja o niej usłyszałam dosłownie kilka dni temu... Jej nazwa kojaży mi się z "Harlem Shake". Chcesz ją odwiedzić?

Kliknij,a odwiedzisz tą utalentowaną dollkę!



Jej stylizacja mnie nie zadowala... Nie lubię tygrysich,panterkowych stylizaji...

Ja od tego tu nie jestem! Ja przedstawiam wam TALENT tej dolki!

Pokażę wam jej "Magiczne" fryzury...



                              Baazar: Pani od fryzur kupuje pełno takich samych i je rezerwuje.. Wystarczy tylko znajomość Angielskiego i targowania i załatwione! Świetna fryzurka za sm!

                                     Co sądzicie o Angel_of_harlem?

                                     Cieszycie się,że powróciłam?

4 komentarze:

Unknown pisze...

Nie przepadam za projektowanymi fryzurami. Czy ja wiem... Dużo osób umie projektować, duzum darem tego bym nie nazwała ^^

Ale dział mi się podoba :D

AnnaWeKrwi

Anonimowy pisze...

Dla mnie to duży dar :D sama jestem niezdarą i nic kompletnie nic nie zaprojektuję...



Abieska-XD

Unknown pisze...

nie spzredałaby takich fryzór za 2 sm ! z pewnością jest to nagroda za jikis konkurs lub coś -.-

Anonimowy pisze...

*fryzur-słownik się kłania... może tak być lub po prostu chce się pozbyć zbędnych fryzur...