wtorek, 7 maja 2013

Chyba, odchodzę..

Odchodzę, mam w szkole przerąbane, do tego do wykonania 13 testów z matematyki (tak łącznie do wykonania mam 365 zadań :O) ponieważ jadę na konkurs. Ponadto musze się poprawić bo moja średnia jest naprawdę mała *o* Dzięki za miłą pracę miałam wielki zapał pisania, lecz mi przeminęło. Dziękuję, za to że wgl mnie przyjęłaś pomimo tego iż ma mały poziom  i niedawno zaczęłam grać na stardoll. Dziękuję także wszystkim redaktorkom za miłe słowa i rady. Życzę wam sukcesów i owocnej pracy. Mam własnego bloga, ale nie będę reklamować.. (ale i tak zapraszam :o). mój blog . Pozdrawiam, wasza Fruzia, była redaktorka od bitew.. Naprawdę, to nie ode mnie zależy..

2 komentarze:

alliedeberry03 pisze...

szkoda naprawde:(

alliedeberry03

Unknown pisze...

Kolejna odchodzi... Szkoda..
FBI was wszystkie tropi czy co? Jak cos to mogę pomóc ponieważ mam tam znajomosci. No w koncu to Federalne Bióro Idiotów, a ja nie biore udziału w wyborach :D

(Jeśli nie wiecie o co chodzi: idiota- w starożytnej grecji osoba która nie bierze udziału w głosowaniu)

AnnaWeKrwi