piątek, 3 maja 2013

Stylizacja HB 4 I LOTERIA!

Siemka :D
Jak wam mija długi weekend? Bo mi straaasznie szybko ;( 
Dziś przedstawiam wam kurtkę ,,HB Pleather Jacket". Kupiłam ją w Starbazarze za 31sd. Pewnie znowu myślicie, że jest to zabójcza cena, ale mam fioła na punkcie Hot Buys'ów ;D A poza tym możecie znaleźć ciuchy o wiele taniej, wystarczy cierpliwość i dobre oko w Starbazarze :)
Za tydzień nowszy HB, a na dole posta zamieściłam LOTERIE!!!

Do HB dołożyłam:
1. okulary - Killah 7sd
2. koszulka - Basic 37sm
3. spodenki - Basic 38
4. torebka - Special Offert
5. buty - Killah 13sd
6. skarpetki - It Girls 30sm


Dwa zamienniki:
1. kurtka tania i nieco bardziej elegancka - It Girls 95sm
2. zamiast kurtki, marynarka też świetnie zdaje egzamin - Decades 10sd



A TERAZ LOTERIA:
Pod trzema obrazkami kryją się rzeczy HOT BUY'S. 
Musicie tylko mieć 5sd i napisać w komentarzu numer obrazka.
Wyniki ogłoszę za tydzień i wtedy wystawię dla zwycięzców rzeczy, każda po 5sd. 



Jak widzicie, pod pierwszym obrazkiem kryje się torba, pod drugim leginsy, a pod trzecim sukienka. 
Powodzenia ;*

Co myślicie o stylizacji?


                                                                                                                               Mary__Jane

7 komentarzy:

chomiska pisze...

redaktorzy mogą brać udział w loterii?

jeśli mogą, to się zgłaszam do loterii wybieram 1 ^^

chomiska

Unknown pisze...

Zgłaszam się
wybieram nr 3
lala1589

Anonimowy pisze...

zgłaszam się
wybieram nr.2
PogodnaKsenia

DemonCarolineL pisze...

Świetna stylizacja :*
nr 3

kaka0898

Unknown pisze...

nr 2

_julcia_1997

Fvgh pisze...

asklas11 zapomniałam się podpisać

Koala1.2 pisze...

numer 3

koala1.2