sobota, 11 maja 2013

9th ,,Must Have''- Stretch Jeans from Bonjour Bizou

Hey! Dziś mamy sobotę, więc czas na następny ,,Must Have'', a będą nim czarne rurki z Bonjour Bizou. Wg mnie są świetne, bo pasują do mnóstwa stylizacji i nie są drogie (tylko 50 sm). Jeśli chcecie się jeszcze czegoś o nich dowiedzieć, zapraszam do dalszego czytania :-).


Plusy:
- są tanie
- są na i ss, i dla nss
- mają prosty krój
- pasują do prawie każdej stylizacji
- pięknie wyglądają w połączeniu z baletkami (w sumie z innymi butami też ;-p)

Minusy:
Wg mnie nie ma :))


Przykładowe stylizacje, 
w których zamiast innych spodni/spódniczek można użyć właśnie tych rurek:





Mam do was jeszcze jedno pytanko: kończą mi się pomysły na ,,Must Have'y'', więc może wy byście coś zaproponowali? :)


Pozdrawiam, Dogusiowa

2 komentarze:

kasiaxd pisze...


Mam kilka porpozycji:
- jeansowa kurteczka z It Girls za 84 sm
- spódniczki Mini Skirt z basic
- Kwiatowy top z Bizou za 9 sd chyba
- koszula "mgiełka" z guziczkami i kołnierzykiem z It Girls z niebieskimi elementami
- czarna Spódnica "Skirt" z It Girls za 40 sm
- sweterek z It Girls za 9 sd

(wszystkie te ciuszki mam w szafie na górze po kolei ;)

MajkaKolorowa

Unknown pisze...

Posiadam ^^

AnnaWeKrwi