sobota, 4 maja 2013

Pożegnanie

Przykro mi to mówić, ale odchodzę ; / . Krótki czas pisałam na tym blogu, ale te chwile spędzone z wami były wspaniałe ! Nigdy nie zapomnę waszym komentarzy . Stardoll mnie nudzi. Przestałam na nie wchodzić, więc jak mam pisać o nim bloga. Nie zapomniałam o MytworzymySD, chociaż nie pisałam od tygodnia. Wyjechałam i nie miałam jak poinformować Kasii ( MajkiKolorowej ) .
Nie skończyłam z blogowaniem. Z moimi przyjaciółkami piszemy blog o modzie. Mam nadzieję, że na niego zajrzycie ? Byłabym bardzo wdzięczna, gdyż bardzo bym się chciała wybić z tym blogiem. Wiem, że mogę na was liczyć. Zapraszam do obserwowania ;** .



Do redaktorów : Powodzenia w bloggowaniu !

2 komentarze:

Unknown pisze...

Szkoda, będzie mi Cię brakować ;(

AnnaWeKrwi

kasiaxd pisze...

Dobrze, że napisałaś posta pożegnalnego. Dziękuję za współpracę.

MajkaKolorowa