środa, 15 maja 2013

Przegląd Starplazy - Archive

Hmmm, to jeden z nielicznych moich ulubionych sklepów. Jego duża wada to brak artykułów za sm. Fajnie jednak, że Admini pozwolili nam na ponowne zakupy (w końcu przecież te ubrania były kiedyś w Starplazie...). W tej dostawie znalazł się sweter, który bardzo mi się spodobał, widywałam go w StarBazaarze, ale cena jaką proponowano nie pozwalała mi na jego zakup. A tu prosze! Za 17sd :D
Następny sklap: Wild Candy
Prosze o następne propozycje !!!



Przejdzmy do rzeczy: 
HOT


NOT


(NOT-y są trochę naciągane)


5 komentarzy:

Unknown pisze...

Ja bym chciała, żeby następnym sklepem był Pretty in Love.

nika32123

chomiska pisze...

Pretty juz bylo, co prawda dawno ale juz robilam. Jesli bardzo chcesz to moge powtorzyc bo jeszcze wtedy robilam brzydkie posty.

Chomiska

Unknown pisze...

Ta nowa kolekcja jest dość kiepska. Wolałam wcześniejszą ^^

AnnaWeKrwi

Nadzia. pisze...

Kocham Archive i zawsze z ochotą czekam na następną kolekcją ;-)
#Dogusiowa

alliedeberry03 pisze...

a może dla odmiany tress up?

alliedeberry03