piątek, 24 maja 2013

Stylizacja z HB ;)

Witajcie ;D
Dodaję dziś dość niedopracowaną i zrobioną na szybko stylizację z ,,Cannes Skirt" za 11sd.
Jestem ogólnie zadowolona z Hot Buy'sów. O dziwo, wszystkie hb mi się podobają ;O Chociaż w tym tygodniu bardziej spodobały mi się rzeczy z Antidote <3

Dołożyłam:
1. buty - It Girls 76sm
2. top - Basic 40sm
3. kurtka - Otherworld 8sd
 
 
Hot Buy's zamienicie na:
1. (VOILE) Dość niepodobna do HB, ale fajnie wygląda z kurtką; 2. Nie w moim guście, bo jest nieco sportowa; 3. (VOILE) Jedyny jej minus to kolor, ale jest urocza *.*
 
 
 
Co sądzicie o nowych HB i stylizacji?
 
Mary__Jane


4 komentarze:

chomiska pisze...

Fajna stylizacja. W tym tygodniu HB całkowicie mi sie podobaja. Ale Antidote przebija wszystko *-*

chomiska

Aga. / aga-medoll13 pisze...

nie podoba mi się ta spódnica, więc nie zbyt podoba mi się stylizacja, nie mój styl.

aga-medoll13

szirulejka pisze...

Hm stylizacja do takiej spodnicy nie jest banalna. Nie olśniła mnie specjalnie jest nie źle, przeciętnie

Unknown pisze...

Znowu spódnica mej babuni!!

AnnaWeKrwi