poniedziałek, 20 maja 2013

Metamorfoza Mary__Jane

Cześć! Od teraz metamorfozy będę dodawała w poniedziałki :-). Mam nadzieję, że miło się będzie czytało...

Stylizacja

Przed: Bardzo podobają mi się spódnice w takich kolorach i to na dodatek jeszcze za kolana, przez co masz ode mnie duuuży +. Jedyne, czego mi tu brakuje to jakiś naszyjnik :3 A ogólnie rzecz biorąc, wszyyystko do siebie pasuje; ładnie :)).
Po: Żeby nie było żadnych nieporozumień, od razu piszę, że metkę wykonałam wcześniej, dlatego Mary__Jane ma inną fryzurę. Jeśli chodzi o to, co zrobiłam, to po prostu połączyłam zwyczajną kraciastą sukienkę z pomarańczowym topem i ledwo co widniejącą spódniczką jeansową pod spodem. Tyle ;3

Makijaż

Przed: Masz dużo cieni do oczu, a więc czemu użyłaś tylko czarnego? *.* Nie czepiając się już ilości cieni, makijaż jest staranny i schludny :)
Po: Oczywiście musiałam użyć tej afro-fryzurki ; och jest świetna! Jeśli chodzi o makijaż, to raczej nie muszę się rozpisywać na jego temat, bo wszystko widać :3 
[na 1 zdjęciu jest inna fryzura, żeby było widać, co zrobiłam ;p]



No i to cała metka ^^. Mam nadzieję, że spodoba się (że tak to ujmę) ''zleceniodawcy'' :))




PS. W czwartek, do Must Have'owego posta dodam kilka moich rysunków ze stylizacjami c;


Pozdrawiam, Dogusiowa ♥♥♥

6 komentarzy:

kasiaxd pisze...

Według mnie stylizacja lepiej przed, a makijaż po ;)

MajkaKolorowa

Unknown pisze...

ślicznie dziękuję ;*** świetna metka ;D

Mary__Jane

Unknown pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
szirulejka pisze...

Ślicznie wspaniała metka

szirulejka pisze...

Ślicznie wspaniała metka

Unknown pisze...

Przed:
Ukradłaś spódnice mojej babuni!!!
Ja to wszystko jej powiem kradzieju i cię pobije torebką! ( Uwierz mi, te cukierki bolą...)

AnnaWeKrwi