sobota, 11 maja 2013

Starmonety też są super!

 Pamiętacie ankietę odnośnie stylizacji? A oto, ja, PogodnaKsenia. Będę tez pisała stylizacje za sm.
Witajcie! Przygotowałam dla Was dwie stylizacje za sm, obie są bardzo tanie i jedna jest elegancka, a druga na luzie. Pasują na każdą okazję. A oto 1 stylizacja za sm:
 Bluzka ze spodniami dodaje efekt codzienny, plus torba i buty -styl sportowy:
Czego użyłam?
-bluzki z it girls, 115 sm
-spodnie z Basics, 40 sm
-torebka, darmówka ze special offer
-buty-facebook gift

2 stylizacja za sm (to ta jest bardziej elegancka):
Bluzka z jednym krótkim i jednym na ramiączkach rękawkiem wygląda na sukienkę w połączeniu z sukienką i paskiem ze special offer, a torebka i buty jako darmówki dodają eleganckiego efektu. Najbardziej mi się podoba ten naszyjnik z glam'rus za 120 sm.
Czego użyłam?
-bluzki  z Rio, 135 sm
-spódniczka-darmówka ze special offer
-pasek-darmówka ze special offer
-buty-darmówka
-torebka-darmówka ze special offer
-naszyjnik-Glamrus,120 sm

Jak wam się podoba? Co o nich myślicie? Komentujcie!

Brak komentarzy: