wtorek, 28 maja 2013

Akcja foto wyniki - black and white :)

 


Wyniki nie są na pewno dla was zaskoczeniem. Dla formalności je ogłoszę i powiem do kogo należały zdjęcia. A więc.... wygrało zdjęcie od dziewczyny o nicku :  Nika32123 . Miałaś znaczną ilość głosów dlatego nie będzie dogrywki. aha i jeszcze ogłoszę do kogo należały 2 inne fotki : Dla Dogusiwej i Alliedeberry03 nagrody pocieszenia ( buty ) i powodzenia w następnych akcji :)



Alliedeberry03 ( na górze i Dogusiowa , pod spodem)   
 
 
 


Nagroda dla Nika32123 - suknia o wartości 10 sd !
Myślę , że się spodoba ;)




 


6 komentarzy:

Unknown pisze...

Szczerze mówiąc gdybym wiedziała jaka będzie nagroda to nie zgłaszałabym się. Jeśli chcesz, żeby czytelnicy byli zadowoleni musisz się trochę wysilić. Jak napisałaś "nagrody za sd" spodziewałam się raczej czegoś archive, albo innej cennej rzeczy. Następnym razem nie zgłoszę się już do konkursu organizowanego przez Ciebie.

nika32123

Unknown pisze...

A i jeszcze jedno. Nie chcę tej nagrody.

Unknown pisze...

Hhahahha :D dobrze pojechałaś tą szirulejke :D

szirulejka pisze...

Dobra mogłabym dać coś za archive dla mnie nie ma to problemu, a co do Kamili to jakoś mnie to zupełnie nie ruszyło dla mnie to normalny kom ;p każdy ma swoje zdanie...

kasiaxd pisze...

bez spin.

MajkaKolorowa

Unknown pisze...

Ja nie miałam nikogo poruszać, tylko zwracąłam się do Zuzy bo też uważam że ta sukienka to jakis badziej, moge sobie zrobic ile chce takich za darmo.