środa, 1 maja 2013

Bitwa nr. 3 AnnaWeKrwi VS _SuperStars_Me_

Hejka! Zrobiłam 2 bitwę w tym dniu, ponieważ troche was jest a trzeba jakoś z materiałem nadążyć :P A więc tak W lewym narożniku: AnnaWeKrwi. A w prawym: _SuperStars_Me_. Myślę, że bitwa będzie zaciekła pomiędzy Diabełkem a Aniołkiem :D
Hmm.. Nie wiem kogo wybrać, ale bardziej do gustu mi przypada SuperStars. Ahh! Napisałam na zdjęciu SuperStars bo _SuperStars_Me_ mi sie nie zmieściło *o* W poprzedniej bitwie zwyciężyła Slowia12313. Chcesz się zapisać do bitwy?? [KLIK]  Pozdrawiam i życzę powodzenia! Sonda:

6 komentarzy:

kasiaxd pisze...

Możesz robić maksymalnie jedną bitwe na dzień? Przeciez można zaplanować posta ;)


MajkaKolorowa

Fruzia331- Fuck You Bitches pisze...

Ahh.. No tak! Jaka głuptaska ze mnie D:


Fruzia331

Unknown pisze...

annawekrwi zdecydowanie :)

Unknown pisze...

Można głosować na siebie? ^^


AnnaWeKrwi

Unknown pisze...

Mi bardziej podoba się annawekrwi

lala1589

Aga. / aga-medoll13 pisze...

AnnaWeKrwi zdecydowanie powinna wygrać ;)

aga-medoll13