środa, 22 maja 2013

Mocna Strona Garderoby

phoebetonkin1



Ubrania: Elegancja, szykowność, ale też szalone kolory i odważne kroje. W Twojej garderobie niczego nie za dużo, niczego nie za mało. Jest równowaga pomiędzy stylem strojów. Zamieściłam tylko nieliczne, które wpadły mi w oko. Rozwiane spódnice, lejące się spodnie, neonowe odcienie, a także kilka ubranek w kolorkach ziemi i uroczysta biel. Bosko *.*

 
Dodatki: Twoje dodatki (zwłaszcza buty) nie są takie klasyczne jak u większości pań. Podobają mi się buty na koturnie, jasne szpilki i neonowe, masywne obuwie. Kolczyki, wianek i torebko są piękne pod względem graficznym.  A kołnierzyk i okularki - po prostu są urocze. 

 

chomiska

 
 
 
Ubrania: Ale miks! Z jednej strony widzę urokliwe, skromne spódniczki, eleganckie kołnierzyki, klasyczne marynarki i motywy kwiatowe.  Z drugiej strony dostrzegam skórzaną (?), połyskliwą spódnicę, top w etniczne wzory, a nawet szorty we wzór panterki! Bardzo ładne masz te ciuszki. Widzę, że polujesz na okazje w starbazarze, bo kilka cudeniek właśnie tak kupiłaś. Chciałabym zobaczyć stylizację z połączeniem odważnych nadruków i słodkimi "kołnierzykami".
 
 
 
 
Dodatki: Bardzo podobnie, jak w ciuszkach. Elementy gorzkiej czerni i ćwieków kontrastują się z czystą bielą i delikatnym różem. Widać, że masz swój styl. Spodobał mi się paseczek, ząb kła i wszelkie "patrzałki" OO
 
 
Być może Wasza opinia jest caaaaaaałkiem inna, więc teraz pytania do Was:
 
Zgadzacie się ze mną?
Której dziewczynie chętnie zwinęłybyście jakieś ciuszki i dlaczego?
 
P.S.: Nie zapomnijcie o wyrobieniu rekordowej liczby komentarzy w moim ostatnim poście  ^^
MajkaKolorowa
 

3 komentarze:

chomiska pisze...

Bardzo dziękuje za mocna strone garderoby. Potrzebowałam tego, gdyż dodało mi pewności ze w mojej szafie też znajduje się coś wyjątkowego ;)

chomiska

Unknown pisze...

Hej mogę się zgłosić ??? WildcandyRockin:)

Unknown pisze...

Też chętnie bym się zgłosiła ;D

Mary__Jane