piątek, 31 maja 2013

Stylizacja z HB ;D

Hej ;D
Cóż za pogoda, nie? Aż się nie chce człowiekowi wyjść z domu. Ciągle pada i pada...
Mam chwilowy zanik weny. Już tydzień temu nie byłam do końca zadowolona ze stylizacji. Teraz też nie. Proszę o wyrozumiałość ;)
Dzisiejszy Hot Buys to ,,Holiday HB Rebecca Stella Dress" z nelly.com. Ja wydałam na nią aż 50sd, ale jak już kiedyś pisałam mam fioła na punkcie HB. A w dodatku te z nelly.com są najładniejsze *.*

1. buty Voile 
2. torebka Voile 45sm
3. kurtka Miss Sixty 22sd
4. kolczyki Nelly 25sm


Co myślicie o HB w tym tygodniu?
Może macie jakieś uwagi co do stylizacji?


Mary__Jane

4 komentarze:

chomiska pisze...

bardzo fajna :)

chomiska

Unknown pisze...

Szczerze mówiąc nie mój gust. Coprawda lubię długie spódnice, ale to połączenie nie za bardzo mi sie podoba.

nika32123

Anonimowy pisze...

mam takie mieszane uczycia do stylizacji... u cb pada ? u mnie jest z 20 stopni :)

Unknown pisze...

Stylizacja okej ;)


czarna-mamba