sobota, 18 maja 2013

Blue and white


Użyłam:
Kolczyki - Nelly, 25 sm
Koszula - It Girls, 9 sd
"Tatuaż" - (spódnica) Pretty in Love, 120 sm
Spódnica - 52 sm
Blezer - Riviera, 7 sd
Torebka - Pretty in Love 51 sm 
Buty - Rio, starbazaar
  

Próbowałam zrobić tatuaż z tej spódniczki z Pretty in Love, ale wyszłoby mi to lepiej z inną koszulą. Pogrubiłam moja lalkę przez tą wysoko położoną spódnicę, ale takie panie też istnieją, nie wszystkie muszą być patykami, jak modelki.
Podoba Wam się?
MajkaKolorowa

3 komentarze:

Unknown pisze...

Genialna stylizacja, chodź na moje oko trochę za biała, ale pomimo tego nadal mi się podoba .

nika32123

Unknown pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Unknown pisze...

Biały mnie mdli...Nie wiem czemu


AnnaWeKrwi

Aaa! Tak! Już wiem... Z psychiatrykiem się kojazy