wtorek, 7 maja 2013

Utalentaowane i ciekawe dollki...

Dziś na prośbę jednej naszej czytelniczki nie utalentowana,ale ciekawa dollka!

Oto .oOJasiaOo. Ma 70 lvl i NIE JEST SS! Wg mnie to przykład dla każdej użytkowniczki,ponieważ żeby być piękna NIE TRZEBA BYĆ SS! To najprostszy sposób na pokazanie tego. Posiada także cudny album! Chcesz ją odwiedzić i zobaczyć cudo stardoll'a? Klik! *0*

       Oto ta piękność:
(Żeby powiększyć obrazek kliknij na niego!) Ubiór jest bardzo elegancki... Dla mnie trochę za bardzo,ale i tak jest piękny!

                                                 Make-Up
                                 Makijaż jest piękny! Nigdy bym takiego nie zrobiła...

          Jest trochę włosów stardesing,ale chyba nasza czytelniczka mi wybaczy? Czy to przypadkiem nie są usta dla SS?!

 

 

                                                      Album:

                                                  Album jest śliczny,chociaż tak mało stron!

                                            Sami zobaczcie i zdecydujcie! (Kliknijcie na obrazek!)




       

                                 Kończę :)

                                Jaką dollkę chcecie następnym razem? 

                                 Utalentowaną czy Ciekawą?

                                Mam nadzieję,że zostanę wtedy posty będą dwa razy w tyg.

                            

Pozdrawiam,Abieska-XD

4 komentarze:

Unknown pisze...

Kocham Joasie ;) znam ją od dawna.
Może w następnym odcinku pojawi się darecek7 ? ma 70 poziom i również nie jest ss ;)

Anonimowy pisze...

Pewnie,dzięki za podpowiedź nawet podałaś nazwę użytkownika xD


Abieska-XD

Nadzia. pisze...

znam ja juz od dawna :) zrobiła mi metkę, jeeej ^^

Unknown pisze...

ALe ona nie jest ss bo jej się skończyło. Doładowywała sobie kiedyś, widać po zamknietych pokojach z wnętrzami i dużej ilości artykułów dla ss :P


AnnaWeKrwi