czwartek, 2 maja 2013

Metamorfoza AnnaWeKrwi

Cześć; dzisiaj będzie metamorfoza użytkowniczki o nicku AnnaWeKrwi ;-)


Stylizacja

Przed: Stylizacja, która stworzyłaś nie jest w moim stylu, ale podoba mi się. Wszystko do siebie pasuje, nie jest nudo i co najważniejsze masz s w ó j styl. Gdybym miała ocenić w skali od 0 do 10, dałabym 7,5.
Po: Ubrania, które masz ,,powyciagane'' na zewnątrz, radziłabym schować do szafy. Mniej będzie przy tym zamieszania i łatwiej ich będzie szukać ;-). Przechodząc do samej stylizacji, znów stwierdzam, że jest ona za czarna, ale czytając Twoje poprzednie komentarze łatwo można wywnioskować, że bardo lubisz ten kolor :D.

Makijaż
Przed: Fajnie by było, gdybyś przypudrowała sobie policzki i zmazała tą bliznę (?). Tyle z rad ;D.
Po: Wiem, że może Ci się nie spodobać fryzura, ale wg mnie jest prześliczna!




Mam nadzieję, że się spodobało ;-)

Dogusiowa

3 komentarze:

Unknown pisze...

Chyba nie powyjmowałam wszystkiego i nie otworzyłam pokoi ze wszystkimi ubraniami ^^


AnnaWeKrwi

Unknown pisze...

I blizny niestety zmyć nie mogę.
Operacja plastyczna za droga. :P


AnnaWeKrwi :P

Anonimowy pisze...

fajna metamorfoza,fajnie przed.PogodnaKsenia.