środa, 8 maja 2013

Utalentowane i ciekawe dollki! I piosenka!

Dziś taki nietypowy "odcinek" tych postów...

Mianowicie pokażę wam dollkę...BEZ MAKIJAŻU!

Była kiedyś na naszym nagłówku... Ma 70 lvl i nie ma ss!
 

Musisz koniecznie ją odwiedzić!

Sami się zaraz przekonacie i ocenicie!
Stylizacja jest cudna! Apartament także! Naprawdę warto ją odwiedzić!

Przejdźmy do make-up'u


Z makijażem:

Bez make-up'u

Naprawdę kolosalna różnica!
(Do Dareczek7 jeśli uraziło cię zdjęcie bez make-up'u napisz do Abieska-XD)



Album!:


  
                                   Mam także zdjęcie z jej prezentacji. Wyglądała wtedy ładniej niż teraz!






                                                         
                                                 Kocham tą piosenkę!



                                       

                                          Co sądzicie o niej?

                                           Znacie ją na stardoll?

                                          Podoba się piosenka?


Pozdrawiam,Abieska-XD



6 komentarzy:

Unknown pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Unknown pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Anonimowy pisze...

Wow to ja ?
Nie uraziłam się, wiem, że byłam ładniejsza ale potrzebowałam zmiany ❤

Nie wiem kto później...może AshleyGreen96 lub Faceboard ?
Tylko oni przychodzą mi do głowy :)

dareczek7

Niezalogowana pisze...

Przepraszam bardzo, ale taki apartament, album i wygląd może mieć każdy. Nie wiem co to ma do talentu (?). I nie rozumiem co cię tak dziwi w braku ss...

alliedeberry03 pisze...

może spr-melike?

alliedeberry03

Nadzia. pisze...

Może Imagination.?